IRIS Kindcentrum Bouwman biedt voorschoolse opvang van 07.00u tot 08.30u en buitenschoolse opvang aan op alle werkdagen van 14.15u tot 18.30u.

Plezier
Bij ons ligt de nadruk op plezier hebben. Dat begint al bij de voorschoolse opvang. Daar mag je vanaf 7.00 uur lekker rustig spelen. De dag rustig opstarten met vrienden. En zodra de school begint, worden de kinderen naar de klas gebracht. Na schooltijd krijgt iedereen fruit en wat te drinken en zitten we gezellig samen. Dat is even een rustmoment.

Veilig spelen
De kinderen waarvan de ouders/verzorgers een toestemmingsformulier hebben ondertekend, mogen op bepaalde plekken zelfstandig buiten spelen. Het Johan Cruyffcourt wordt graag bezocht. Uiteraard krijgen ze kinderen een tijd mee waarop ze terug moeten zijn. En elk kwartier kijkt een pedagogisch medewerker of het goed gaat. Kinderen leren zo om te gaan met zelfstandigheid. De andere kinderen spelen onder toezicht van een pedagogisch medewerker.

Activiteiten
We spelen graag buiten, maar als het een keertje minder goed weer is, kunnen de kinderen in het speellokaal spelen. De kinderen denken mee over de activiteiten die we gaan doen. We maken gebruik van Doenkids waarin veel activiteiten staan die we kunnen gaan doen. Daarmee kunnen we elke middag weer iets nieuws ontdekken.

Kiezen voor IKC Bouwman

Daarom opvang bij ons

Wij zien elke kinderfase als een prachtige periode, waarin iemand mag groeien, beleven en ontdekken. Het thuisgevoel dat kinderen bij ons ervaren, is hiervoor een stevige basis. Op de website van IRIS Opvang lees je er meer over.

Kom je een keer bij ons kijken?